Hızlı Erişim
Öğrenci Bilgi Sistemi
Öğrenci İstatistik Bilgi Sistemi
Katalog Tarama
Avesis
EBYS
E-Posta
Etkinlik Yönetim Sistemi
Study Türkiye
E-Rehber
Personel Bilgi Sistemi
Foto Galeri
Video Galeri
Hubis
Bilgi Edinme
İletişim
X
TC HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
ANASAYFA
Hakkımızda
Amaç ve Kapsam
Yayın İlkeleri
Editör Kurulu
Editör
Editör Yardımcısı
Dil ve Alan Editörleri
İletişim ve Sekreterya
Yayın ve Danışma Kurulu
Yazım Kuralları
Hakem Süreci
Dizinleme Bilgileri
Önceki Sayılar
Cilt 1 Sayı 1
Önceki Sayılar
Cilt 1 Sayı 1
Cilt 1 Sayı 1
Kapak ve İçindekiler
Okul Yönetiminde Liderlik ve Liderliğin Okul Çıktıları Üzerindeki Etkisi
Leadershıp in School Management and The Effect of Leadershıp on School Outcomes
Betül TAŞÇI
Anadili İngilizce Olmayan İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğreten İngilizce Öğretmenlerinin Öz Yeterlilik Algıları
Self-efficacy Perceptions of Non-native English Speaking Teachers of English as a Foreign Language
Şilan Oğuz ÖZCANLI & Erdoğan BADA
İlk, Orta ve Lise Okul Müdürlerinin Okullarında Görevli Engelli Öğretmenler Hakkındaki Görüşleri
Opınıons Of Prımary, Secondary And Hıgh School Prıncıpals On Teachers Wıth Dısabled Workıng In Theır Schools
Ruken ARSLAN ÖZYILMAZ & Ahmet AKBABA
İngiliz Dili Öğreniminde Türk Kültürüne Ait Olmayan Kısa Hikayeler ile Türk Kültürünü İhtiva Eden Kısa Hikayelerin Karşılaştırılması: Öğrenci Algıları
Comparison of Non-Turkic and Turkic Content Short Stories in ELL: English Learners’ Perceptions
Aykut DEMIRYÜREK & Erdoğan BADA
Dil Öğrencilerinin Sınıf Dışı Dil Öğrenme Deneyimlerine Yönelik Görüşleri
Language Learners’ Perspectives towards Extramural English
Esma DENİZ, Yonca ÖZKAN & Erdoğan BADA
İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Kelime Öğrenme Stratejileri ve Öğrenen Özerkliği Seviyeleri Arasındaki İlişki
The Relationship Between EFL Students’ Vocabulary Learning Strategies And Their Level Of Learner Autonomy
Fikrîye DEMİR & Yonca ÖZKAN