Okul Öncesi Eğitiminde Hologram Teknolojisinin Almanca Kelime Öğretiminde Etkisi Konulu Seminer Düzenlendi
Özet
Üniversitemiz Eğitim Fakültesi Almanca Öğretmenliği Öğrenci Topluluğu tarafından “2209-A Projesi Kapsamında Okul Öncesi Eğitiminde Hologram Teknolojisinin Almanca Kelime Öğretiminde Etkisi” konulu bir seminer gerçekleştirildi.
Detay
Zeynelbey Yerleşkesi Merkezi Derslikler Öğrenci Toplulukları Merkezinde düzenlenen seminere, Proje Danışmanı Dr. Öğr. Üyesi Cüneyt Dinçer, akademik personelimiz ve öğrencilerimiz katıldı.
Seminerde, Almanca Öğretmenliği Öğrenci Topluluğu üyesi ve TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında destek almaya hak kazanan İhsan İrem Hasta, “Okul Öncesi Eğitiminde Hologram Teknolojisinin Almanca Kelime Öğretiminde Etkisi” adlı projesini katılımcılara tanıttı. Hasta, sunumunda proje süreci, TÜBİTAK 2209-A proje hazırlık aşamaları ve elde edilen verilere ilişkin bilgiler paylaştı.