Rektörümüz 264. Üniversitelerarası Kurul Toplantısı’na Katıldı
Özet
Rektörümüz Prof. Dr. Musa Gençcelep, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanlığında gerçekleştirilen 264. Üniversitelerarası Kurul (ÜAK) Toplantısı’na katıldı.
Detay
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Prof. Dr. Erol Özvar’ın başkanlığında düzenlenen toplantıda; yükseköğretimde kalite odaklı dönüşüm, uluslararasılaşma, mikro yeterlilikler, üniversite-sektör iş birliği, istihdamla uyumlu eğitim modelleri ve “2030’a Doğru Türk Yükseköğretiminin Yol Haritası” kapsamında yürütülen çalışmalar değerlendirildi.
Üniversite rektörlerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, ayrıca yükseköğretimin güncel gündem maddeleri ele alınırken, yükseköğretim sisteminin gelişimine yönelik yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.