Elektronik Belge Yönetim Sistemi Hizmetleri

Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) Nedir?


EBYS, yazışmalarla ilgili bütün süreçlerin elektronik ortamda yapılmasını sağlayan bir yazılımdır. EBYS ile kurumların idari işlerini yürütürken ürettikleri evrak/belgelerin elektronik ortamda yönetilmesi ve arşivlenmesi sağlanır. Gerek kurum içi birimler arası yazışmaların gerekse diğer kamu kurum ve kuruluşları ile olan yazışmaların elektronik ortamda yapılmasına olanak sağlar. 
Tüm yazışmaların elektronik ortamda yapılması ile;
•    Kurumun verimliliğini artırır, belge yönetimini kolaylaştırır.
•    Belgeleme süreçlerini iyileştirir ve bilgiye erişimi hızlandırarak kurum içi iletişimi güçlendirir.
•    Sevk, paraf ve onay sürelerinin kısaltılması hedeflenmiştir.
•    Harcanan emekten, zamandan tasarruf edilmesi ve kağıt tüketimini azaltarak çevre dostu bir yaklaşım sunar.

 

Özet

Üniversitenin iç ve dış resmi yazışmalarının oluşturulduğu, gönderildiği ve arşivlendiği sistemdir.

 

Kimler Kullanabilir?

Akademik ve İdari Birim Personelleri kullanabilir. Personel Daire Başkanlığı' na şahsen müracaat etmeniz durumunda EBYS hesabınız oluşturulacaktır.

 

Ne Zaman Kullanabilir?

Bu hizmet her zaman mevcuttur.

 

Teknik Destek Hizmetlerimiz

  • Sertifika Başvuru
  • Sertifika ve Program Kurulumları
  • Sertifika Kaybedilmesi
  • İş Akışı Değiştirme
  • Birim Açma/Kapama
  • Bilgi Güncelleme
  • Evrak İşlemleri
  • Evrak İptali

Konularında HUBİS üzerinden online EBYS Destek Talep Formu doldurarak hizmet envanteri tablomuzda belirtilen süre içerisinde tarafınıza teknik destek Başkanlığımız EBYS Şubesi tarafından verilecektir.