Lisansüstü Eğitim Enstitüsü - (Eğitim Yönetimi ) (TEZLİ Y.L.) | ||||||||||||||
Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı Müfredatı Ders Listesi | ||||||||||||||
1. SINIF 1. DÖNEM | 1. SINIF 2. DÖNEM | |||||||||||||
Ders Kodu | Ders Adı | Z/S | T | U | Kredi | AKTS | Ders Kodu | Ders Adı | Z/S | T | U | Kredi | AKTS | |
LEEY 505 | Uzmanlık Alan Dersi | Z | 4 | 0 | 0 | 8 | LEEY 504 | Uzmanlık Alan Dersi | Z | 8 | 0 | 0 | 8 | |
LEEY 503 | Tez Hazırlık Çalışması | Z | 0 | 1 | 0 | 2 | LEEY 506 | Tez Hazırlık Çalışması | Z | 0 | 1 | 0 | 2 | |
LEEY 501 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği | Z | 3 | 0 | 3 | 6 | LEEY 502 | Seminer | Z | 0 | 2 | 0 | 6 | |
LEEU 507 | Yönetim Psikolojisi | Z | 3 | 0 | 3 | 6 | LEEY 508 | Soruşturma Teknikleri | Z | 3 | 0 | 3 | 6 | |
LEEY 539 | Eğitim Yönetimi ve Denetimi | Z | 3 | 0 | 3 | 6 | LEEY 526 | Eğitimde Örgütsel Davranış | Z | 3 | 0 | 3 | 6 | |
……… | Seçmeli Ders 1 | S | 3 | 0 | 3 | 6 | ……… | Seçmeli Ders 1 | S | 3 | 0 | 3 | 6 | |
……… | Seçmeli Ders 2 | S | 3 | 0 | 3 | 6 | …….. | Seçmeli Ders 2 | S | 3 | 0 | 3 | 6 | |
TOPLAM | 15 | 40 | TOPLAM | 12 | 40 | |||||||||
1. SINIF 1.DÖNEM SEÇMELİ DERS HAVUZU | 1. SINIF 2. DÖNEM SEÇMELİ DERS HAVUZU | |||||||||||||
Kodu | Dersler | T | U | Kredi | AKTS | Kodu | Dersler | T | U | Kredi | AKTS | |||
LEEY 509 | Nicel Veri Analizi Yöntemleri | 3 | 0 | 3 | 6 | LEEY 522 | Eğitim Planlaması ve Ekonomisi | 3 | 0 | 3 | 6 | |||
LEEY 525 | İnsan Kaynakları Yönetimi | 3 | 0 | 3 | 6 | LEEY 514 | Nitel Araştırma Yöntemleri ve Veri Analizi | 3 | 0 | 3 | 6 | |||
LEEY 527 | Türkiye’de Eğitim Politikaları | 3 | 0 | 3 | 6 | LEEY 528 | Siyaset Kuramlarında Eğitim | 3 | 0 | 3 | 6 | |||
2. SINIF 3. DÖNEM | 2. SINIF DÖRDÜNCÜ DÖNEM | |||||||||||||
Kodu | Adı | Z/S | T | U | Kredi | AKTS | Kodu | Adı | Z/S | T | U | Kredi | AKTS | |
LEEY 601 | Uzmanlık Alan Dersi | Z | 4 | 0 | 0 | 8 | LEEY 602 | Uzmanlık Alan Dersi | Z | 8 | 0 | 0 | 8 | |
LEEY 603 | Tez Çalışması | z | 0 | 1 | 0 | 22 | LEEY 604 | Tez Çalışması | Z | 0 | 1 | 0 | 22 | |
TOPLAM | 0 | 30 | TOPLAM | 0 | 30 |