Değerli Aday Öğrencilerimiz,
Üniversitemize 2025-2026 akademik yılı için başvuruda bulunan uluslararası öğrencilerin başvuruları değerlendirilmiş olup ilk yerleştirme sonuçları açıklanmıştır. Aşağıda, sonuçlar ve kayıt süreci ile ilgili önemli bilgiler yer almaktadır:
Başvuru Sonuçları
Başvuru sonuçlarınıza erişmek için bu bağlantıya giriş yaparak daha önce başvuruda kullandığınız kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Üniversitemize yerleşen adaylara ait listeye aağıdaki bağlantıdan da ulaşılabilir.
Kabul Mektupları
Kabul mektupları elektronik ortamda gönderilmiştir. T.C. Kimlik numarasına sahip adaylar için kabul mektupları oluşturulmamıştır. Bu adaylar, kabul mektubu olmadan da üniversitemizde kayıt işlemlerini gerçekleştirebilir. Kişisel bilgilerinizi güncel ve doğru tuttuğunuzdan emin olun.
Kesin Kayıt Süreci
Kayıt Tarihleri: Başvuru ilanında, ilk yerleştirme sonuçlarına göre kesin kayıt tarihleri 28 Temmuz – 15 Ağustos 2025 olarak belirlenmiş olmakla birlikte, vize ve benzeri işlemlerde yaşanabilecek gecikmeler sebebiyle söz konusu tarihlerde esneklik yapılmasına karar verilmiştir. 28 Temmuz – 15 Ağustos 2025 tarihleri arasında, Üniversitemizce belirlenecek öğrenim ücretininin bir mitarını yatıran adayların en geç 05 Eylül 2025 tarihine kadar kesin kayıt işlemleri yapılabilecektir. Öğrenim ücretini yatırmayan asil adayların yerine, 15 Ağustos 2025 tarihinden sonra yedek adaylar açıklanacaktır. Kesin kayıtlar, söz konusu tarihler arasında Üniversitemiz Dış İlişkiler Ofisi'nde yüz yüze yapılacaktır.
Randevu: Kayıt için geleceğiniz günü önceden iso@hakkari.edu.tr adresine bildirmeniz gerekmektedir.
Katkı Payı / Öğrenim Ücreti
Katkı Payı / Öğrenim Ücreti ile ilgili detaylar önümüzdeki günlerde web sayfamızda ilan edilecektir.
Önemli Bilgiler
Son Kayıt Tarihleri: Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan adaylar, herhangi bir hak iddia edemeyecektir.
Eksik Belge ile Kayıt: Eksik belge ile kayıt işlemi yapılamaz.
Sahte veya Tahrif Edilmiş Belgeler: Üniversitemize başvuru ve kayıt koşullarını yerine getirmeyen, sahte veya değiştirilmiş belgeler sunan ya da gerçeğe aykırı beyanda bulunan adayların kayıt işlemleri tespit edildiği anda iptal edilir ve gerekli yasal işlemler başlatılır.
İkinci Yerleştirme Dönemi: Tercihlerine yerleştirilen adaylar, belirlenen kayıt döneminde kayıt yaptırmadıkları takdirde 'İkinci Yerleştirme' dönemlerinde tekrar tercih yapma hakkını kaybederler. Ayrıca, kayıt yaptıran adaylar, yerleştirildikleri programdan kaydını sildirdiklerinde de 'İkinci Yerleştirme' dönemlerinde tercih yapma hakkını kaybederler.
Kesin Kayıt İçin İstenen Belgeler
İletişim
Herhangi bir sorunuz olması durumunda iso@hakkari.edu.tr adresinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Tüm aday öğrencilerimize teşekkür eder, başarılar dileriz.
Dear Candidate Students,
The applications of international students who applied to our university for the 2025-2026 academic year have been evaluated and the first placement results have been announced. Below is important information about the results and registration process:
Application Results
To access your application results, you can log in using the username and password you used in your previous application by logging in to this link. The list of candidates placed in our university can also be accessed from the link below.
Acceptance Letters
Acceptance letters have been sent electronically. Acceptance letters have not been created for candidates with a Turkish Republic ID number. These candidates can register at our university without an acceptance letter. Make sure to keep your personal information up to date and accurate.
Registration Process
Registration Dates: In the application announcement, the final registration dates were initially set as July 28 – August 15, 2025, based on the first placement results. However, considering possible delays in visa procedures and similar issues, it has been decided to apply flexibility to these dates. Candidates who pay a portion of the tuition fee, to be determined by our University, between July 28 and August 15, 2025, will be allowed to complete their final registration by September 5, 2025, at the latest.
Reserve candidates will be announced after August 15, 2025, to replace main candidates who fail to pay their tuition fees. Final registration procedures will be conducted in person at the University's Office of External Relations within the specified dates.
Appointment: You must notify iso@hakkari.edu.tr in advance of your arrival date for registration.
Contribution Fee / Tuition Fee
Details regarding Contribution Fee / Tuition Fee will be announced on our website in the coming days.
Important Information
Registration Deadlines: Candidates who do not register between the specified dates will not be able to claim any rights.
Registration with Incomplete Documents: Registration cannot be made with incomplete documents.
Forged or Falsified Documents: The registration of candidates who do not meet the application and registration requirements to our university, who submit forged or altered documents or who make false statements will be canceled as soon as they are detected and the necessary legal procedures will be initiated.
Second Placement Period: Candidates who are placed in their preferences will lose their right to make another choice in the 'Second Placement' periods if they do not register in the specified registration period. In addition, candidates who have registered will lose their right to make a choice in the 'Second Placement' periods if they cancel their registration from the program they were placed in.
Documents Required for Final Registration
Contact
If you have any questions, you can contact us at iso@hakkari.edu.tr.
We would like to thank all our candidate students and wish them success.
Dosya Adı | İşlem |
---|---|
İlk Yerleştirme Sonuçları Listesi / First Placement Results
|
Önizle İndir |