Öğrencilerimizin TÜBİTAK 2209-A Başarısı

Öğrencilerimizin TÜBİTAK 2209-A Başarısı
09 Nisan 2025
TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen “2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı” kapsamında Üniversitemizin yedi projesi desteklenmeye hak kazandı.

Eğitim Fakültesi Almanca Öğretmenliği Programı öğrencisi İhsan İrem Hasta’nın yürütücülüğünü üstlendiği ve Dr. Öğr. Üyesi Cüneyt Dinçer’in danışmanlığını yaptığı “Okul Öncesi Eğitiminde Hologram Teknolojisinin Almanca Kelime Öğretiminde Etkisi” başlıklı proje ile aynı programdan Merve Kınış’ın yürütücülüğünü üstlendiği ve Dr. Öğr. Üyesi Güleser Korkmazer’in danışmanlığını yaptığı “Bölgesel Koşulların Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenim Sürecine Etkileri” projeleri,

 

Müzik Öğretmenliği Programı öğrencisi Adem Çevik’in yürütücülüğünü yaptığı ve Doç. Dr. Ayşegül Ayyıldız Asil’in danışmanlığını üstlendiği “Özel Gereksinimli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Müzik Eğitiminin Çocuklarına Etkisine İlişkin Görüşleri projesi,

 

Özel Eğitim Öğretmenliği Programı öğrencisi Tuba Dayan’ın yürütücülüğünü üstlendiği ve Arş. Gör. Savaş Berk’in danışmanlığını yaptığı “Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yaya Becerilerinin Öğretiminde Güç Kartı Stratejisinin Etkililiği projesi,

 

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Programı öğrencisi Recep Kalkan’ın yürütücülüğünü üstlendiği ve Doç. Dr. Halil Emre Deniş’in danışmanlığını yaptığı “Engelli Bireylerin Siyasal Katılımı: Hakkari Örneği” projesi,

 

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı öğrencisi Bahar Kılıç’ın yürütücülüğünü yaptığı ve Öğr. Gör. Eren Doğan’ın danışmanlığını üstlendiği “Hakkari İli Çevresindeki Tarihi Yapıların Fiziksel Özelliklerinin Matematik ve Geometri ile Bağlantıları” projesi ile Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programı öğrencisi Zilan Veziroğlu’nun yürütücülüğünü üstlendiği ve Doç. Dr. Semra Gürtaş Doğan’ın danışmanlığını yaptığı “Hakkari İli’ndeki Üniversite Öğrencilerinin Radyasyona Yönelik Tutumlarının Analizi” başlıklı projeler de destek almaya hak kazanan çalışmalar arasında yer aldı.

 

TÜBİTAK desteğiyle gerçekleştirilecek olan bu projeler, Üniversitemizin araştırma kapasitesini güçlendirirken, öğrencilerimize de farklı alanlarda önemli araştırma fırsatları sunacaktır.

 

Projeleri kabul edilen öğrencilerimizi tebrik eder başarılarının devamını dileriz.