Değerli Aday Öğrencilerimiz,
2024-2025 Akademik Yılı Uluslararası Öğrenci Kabulü kapsamında, 19 Ağustos-06 Eylül 2024 tarihleri arasında kesin kayıt hakkı kazanan öğrencilerin yerleştirilmesi sonucunda boş kalan kontenjanlar 12-31 Temmuz 2024 tarihleri arasında online olarak alınan başvurular esas alınarak Hakkari Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Düzeyinde Uluslararası Öğrenci Başvuru, Kayıt, Kabul ve Yerleştirme İşlemleri Yönergesi'nin 9. maddesinin d bendine göre bir birime kabul edilen aynı ülke uyruklu öğrenci sayısı, ilgili birimin toplam kontenjan sayısının %20'sini geçmeyecek şekilde doldurularak ikinci yerleştirme sonuçları açıklanmıştır. Aşağıda, sonuçlar ve kayıt süreci ile ilgili önemli bilgiler yer almaktadır.
Başvuru Sonuçları
Başvuru sonuçlarınıza erişmek için bu bağlantıya giriş yaparak daha önce başvuruda kullandığınız kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Üniversitemize yerleşen adaylara ait listeye aağıdaki bağlantıdan da ulaşılabilir.
Kabul Mektupları
Kabul mektupları elektronik ortamda gönderilmiştir. T.C. Kimlik numarasına sahip adaylar için kabul mektupları oluşturulmamıştır. Bu adaylar, kabul mektubu olmadan da üniversitemizde kayıt işlemlerini gerçekleştirebilir. Kişisel bilgilerinizi güncel ve doğru tuttuğunuzdan emin olun.
Kesin Kayıt Süreci
Kayıt Tarihleri: 11 Eylül – 04 Ekim 2024. Kayıtlar, Üniversitemiz Dış İlişkiler Ofisi'nde yüz yüze yapılacaktır.
Randevu: Kayıt için geleceğiniz günü önceden iso@hakkari.edu.tr adresine bildirmeniz gerekmektedir.
Katkı Payı / Öğrenim Ücreti
Bölüm |
Yıllık Katkı Payı / Öğrenim Ücreti |
Eğitim Fakültesi / Almanca Öğretmenliği |
20.000,00 TL |
Eğitim Fakültesi / İngilizce Öğretmenliği |
20.000,00 TL |
Eğitim Fakültesi / Türkçe Öğretmenliği |
20.000,00 TL |
Eğitim Fakültesi / İlköğretim Matematik Öğretmenliği |
20.000,00 TL |
Eğitim Fakültesi / Özel Eğitim Öğretmenliği |
20.000,00 TL |
Eğitim Fakültesi / Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
20.000,00 TL |
Mühendislik Fakültesi / İnşaat Mühendisliği |
30.000,00 TL |
Önemli Bilgiler
Son Kayıt Tarihleri: Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan adaylar, herhangi bir hak iddia edemeyecektir.
Eksik Belge ile Kayıt: Eksik belge ile kayıt işlemi yapılamaz.
Sahte veya Tahrif Edilmiş Belgeler: Üniversitemize başvuru ve kayıt koşullarını yerine getirmeyen, sahte veya değiştirilmiş belgeler sunan ya da gerçeğe aykırı beyanda bulunan adayların kayıt işlemleri tespit edildiği anda iptal edilir ve gerekli yasal işlemler başlatılır.
Kesin Kayıt İçin İstenen Belgeler
İletişim
Herhangi bir sorunuz olması durumunda iso@hakkari.edu.tr adresinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Tüm aday öğrencilerimize teşekkür eder, başarılar dileriz.
Dear Candidate Students,
Within the scope of the 2024-2025 Academic Year International Student Admission, the vacant quotas as a result of the placement of students who gained the right to register between August 19 and September 06, 2024 were filled based on the applications received online between July 12 and 31, 2024, according to Article 9, Clause d of Hakkari University, Associate and Undergraduate Level International Student Application, Registration, Admission and Placement Procedures Directive, the number of students from the same country accepted to a unit/department will not exceed 20% of the total quota of the relevant unit/department and the second placement results have been announced.
Below is important information regarding the results and registration process.
Application Results
To access your application results, you can log in using the username and password you used in your previous application by logging in to this link. The list of candidates placed in our university can also be accessed from the link below.
Acceptance Letters
Acceptance letters have been sent electronically. Acceptance letters have not been created for candidates with a Turkish Republic ID number. These candidates can register at our university without an acceptance letter. Make sure to keep your personal information up to date and accurate.
Final Registration Process
Registration Dates: Registrations will be made face to face at our University’s Foreign Relations Office between September 11 – October 04, 2024.
Appointment: You must notify iso@hakkari.edu.tr in advance of your arrival date for registration.
Contribution Fee / Tuition Fee
Department |
Annual Contribution Fee / Tuition Fee |
Faculty of Education / German Language Teaching |
20.000,00 TL |
Faculty of Education / English Language Teaching |
20.000,00 TL |
Faculty of Education / Turkish Language Teaching |
20.000,00 TL |
Faculty of Education / Primary Mathematics Teaching |
20.000,00 TL |
Faculty of Education / Special Education Teaching |
20.000,00 TL |
Faculty of Education / Guidance and Psychological Counseling |
20.000,00 TL |
Faculty of Engineering / Civil Engineering |
30.000,00 TL |
Important Information
Registration Deadlines: Candidates who do not register between the specified dates will not be able to claim any rights.
Registration with Incomplete Documents: Registration cannot be made with incomplete documents.
Forged or Falsified Documents: The registration of candidates who do not meet the application and registration requirements to our university, who submit forged or altered documents or who make false statements will be canceled as soon as they are detected and the necessary legal procedures will be initiated.
Second Placement Period: Candidates who are placed in their preferences will lose their right to make another choice in the 'Second Placement' periods if they do not register in the specified registration period. In addition, candidates who have registered will lose their right to make a choice in the 'Second Placement' periods if they cancel their registration from the program they were placed in.
Documents Required for Final Registration
Contact
If you have any questions, you can contact us at iso@hakkari.edu.tr.
We would like to thank all our candidate students and wish them success.
Dosya Adı | İşlem |
---|---|
İkinci Yerleştirme Sonuçları / Second Placement Results | Önizle İndir |