2024-2025 Akademik Yılı Uluslararası Öğrenci İkinci Yerleştirme Sonuçları / 2024-2025 Academic Year International Student Second Placement Results

Yayınlama Tarihi: 11 Eylül 2024 - 16.02
Güncelleme Tarihi: 11 Eylül 2024 - 16.36

Değerli Aday Öğrencilerimiz,

 

2024-2025 Akademik Yılı Uluslararası Öğrenci Kabulü kapsamında, 19 Ağustos-06 Eylül 2024 tarihleri arasında kesin kayıt hakkı kazanan öğrencilerin yerleştirilmesi sonucunda boş kalan kontenjanlar 12-31 Temmuz 2024 tarihleri arasında online olarak alınan başvurular esas alınarak Hakkari Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Düzeyinde Uluslararası Öğrenci Başvuru, Kayıt, Kabul ve Yerleştirme İşlemleri Yönergesi'nin 9. maddesinin d bendine göre bir birime kabul edilen aynı ülke uyruklu öğrenci sayısı, ilgili birimin toplam kontenjan sayısının %20'sini geçmeyecek şekilde doldurularak ikinci yerleştirme sonuçları açıklanmıştır. Aşağıda, sonuçlar ve kayıt süreci ile ilgili önemli bilgiler yer almaktadır.

 

Başvuru Sonuçları
Başvuru sonuçlarınıza erişmek için bu bağlantıya giriş yaparak daha önce başvuruda kullandığınız kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Üniversitemize yerleşen adaylara ait listeye aağıdaki bağlantıdan da ulaşılabilir. 

 

Kabul Mektupları
Kabul mektupları elektronik ortamda gönderilmiştir. T.C. Kimlik numarasına sahip adaylar için kabul mektupları oluşturulmamıştır. Bu adaylar, kabul mektubu olmadan da üniversitemizde kayıt işlemlerini gerçekleştirebilir. Kişisel bilgilerinizi güncel ve doğru tuttuğunuzdan emin olun.

 

Kesin Kayıt Süreci
Kayıt Tarihleri:
 11 Eylül – 04 Ekim 2024. Kayıtlar, Üniversitemiz Dış İlişkiler Ofisi'nde yüz yüze yapılacaktır. 

Randevu: Kayıt için geleceğiniz günü önceden iso@hakkari.edu.tr adresine bildirmeniz gerekmektedir.

 

Katkı Payı / Öğrenim Ücreti

Bölüm

Yıllık Katkı Payı / Öğrenim Ücreti

Eğitim Fakültesi / Almanca Öğretmenliği

20.000,00 TL

Eğitim Fakültesi / İngilizce Öğretmenliği

20.000,00 TL

Eğitim Fakültesi / Türkçe Öğretmenliği

20.000,00 TL

Eğitim Fakültesi / İlköğretim Matematik Öğretmenliği

20.000,00 TL

Eğitim Fakültesi / Özel Eğitim Öğretmenliği

20.000,00 TL

Eğitim Fakültesi / Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

20.000,00 TL

Mühendislik Fakültesi / İnşaat Mühendisliği

30.000,00 TL

 

Önemli Bilgiler
Son Kayıt Tarihleri: Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan adaylar, herhangi bir hak iddia edemeyecektir.

Eksik Belge ile Kayıt: Eksik belge ile kayıt işlemi yapılamaz.

Sahte veya Tahrif Edilmiş Belgeler: Üniversitemize başvuru ve kayıt koşullarını yerine getirmeyen, sahte veya değiştirilmiş belgeler sunan ya da gerçeğe aykırı beyanda bulunan adayların kayıt işlemleri tespit edildiği anda iptal edilir ve gerekli yasal işlemler başlatılır.

 

Kesin Kayıt İçin İstenen Belgeler

  1. Lise Diplomasının aslı ile noter ya da Türk Dış temsilciliklerinden onaylı Türkçe tercümesi,
  2. Mezuniyet not ortalamasını gösteren belgenin aslı ve Türkçeye çevrilmiş Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçilikleri veya Konsolosluklarından onaylı örneği,
  3. Başvuruda kullanılan sınav sonuç belgesinin aslı ve Türkçeye çevrilmiş Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçiliklerinden ya da Konsolosluklarından onaylı örneği,
  4. Varsa, Yabancı Dil Yeterlik Belgesi,
  5. Varsa, Türkçe Yeterlik Belgesi,
  6. Yabancı uyruklu adaylardan, Türkiye dışından gelenler için öğrenim vizesi, Türkiye'dekiler için ikamet izin belgesi,
  7. Pasaportun veya resmi makamlardan alınan kimliğinin tasdikli veya T.C. Büyükelçiliği ya da Konsolosluğundan onaylı Türkçe örneği,
  8. Öğrenim ücreti bedelinin ödendiğini gösteren banka dekontu,
  9. 2 adet fotoğraf (Fotoğraflar son 6 ay içerisinde çekilmiş ve adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde olmalı.),
  10. T.C. uyruklu adayların T.C. Kimlik No beyanı veya Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
  11. T.C. uyruklu erkek adayların askerlik durumuna ilişkin resmi makamlarca onaylı bir belge,
  12. Orta öğreniminin tamamını KKTC liselerinde bitiren KKTC uyruklu adayların GCEAL sınav sonuç belgesinin aslı,
  13. Yurda Giriş Çıkış Belgesi: T.C. uyruklu olup lise öğrenimini yurt dışında tamamlamış olan öğrencilerin e-devlet'ten barkodlu olarak ya da İl Emniyet Müdürlüklerinden ıslak imza ve mühürlü olarak tüm lise öğrenimleri boyunca yurt dışında geçirdikleri süreyi belirtecek şekilde yurda giriş çıkış belgesi ibraz etmeleri gerekmektedir,
  14.  Genel Sağlık Sigortası (GSS) belgesi (Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı).

 

İletişim

Herhangi bir sorunuz olması durumunda iso@hakkari.edu.tr adresinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

 

Tüm aday öğrencilerimize teşekkür eder, başarılar dileriz.

 

Dear Candidate Students,

 

Within the scope of the 2024-2025 Academic Year International Student Admission, the vacant quotas as a result of the placement of students who gained the right to register between August 19 and September 06, 2024 were filled based on the applications received online between July 12 and 31, 2024, according to Article 9, Clause d of Hakkari University, Associate and Undergraduate Level International Student Application, Registration, Admission and Placement Procedures Directive, the number of students from the same country accepted to a unit/department will not exceed 20% of the total quota of the relevant unit/department and the second placement results have been announced.

Below is important information regarding the results and registration process.

 

Application Results

To access your application results, you can log in using the username and password you used in your previous application by logging in to this link. The list of candidates placed in our university can also be accessed from the link below.

 

Acceptance Letters

Acceptance letters have been sent electronically. Acceptance letters have not been created for candidates with a Turkish Republic ID number. These candidates can register at our university without an acceptance letter. Make sure to keep your personal information up to date and accurate.

 

Final Registration Process

Registration Dates: Registrations will be made face to face at our University’s Foreign Relations Office between September 11 – October 04, 2024.

Appointment: You must notify iso@hakkari.edu.tr in advance of your arrival date for registration.

 

Contribution Fee / Tuition Fee

Department

Annual Contribution Fee / Tuition Fee

Faculty of Education / German Language Teaching

20.000,00 TL

Faculty of Education / English Language Teaching

20.000,00 TL

Faculty of Education / Turkish Language Teaching

20.000,00 TL

Faculty of Education / Primary Mathematics Teaching

20.000,00 TL

Faculty of Education / Special Education Teaching

20.000,00 TL

Faculty of Education / Guidance and Psychological Counseling

20.000,00 TL

Faculty of Engineering / Civil Engineering

30.000,00 TL

 

Important Information

Registration Deadlines: Candidates who do not register between the specified dates will not be able to claim any rights.

Registration with Incomplete Documents: Registration cannot be made with incomplete documents.

Forged or Falsified Documents: The registration of candidates who do not meet the application and registration requirements to our university, who submit forged or altered documents or who make false statements will be canceled as soon as they are detected and the necessary legal procedures will be initiated.

Second Placement Period: Candidates who are placed in their preferences will lose their right to make another choice in the 'Second Placement' periods if they do not register in the specified registration period. In addition, candidates who have registered will lose their right to make a choice in the 'Second Placement' periods if they cancel their registration from the program they were placed in.

 

Documents Required for Final Registration

  1. Original copy of High School Diploma and its Turkish translation approved by a notary or Turkish Foreign Representatives,
  2. Original document showing graduation grade point average and its copy translated into Turkish and approved by Turkish Embassies or Consulates,
  3. Original exam result document used in application and its copy translated into Turkish and approved by Turkish Embassies or Consulates,
  4. Foreign Language Proficiency Certificate, if any,
  5. Turkish Proficiency Certificate, if any,
  6. Foreign national candidates, student visa for those coming from outside of Turkey, Residence permit document for those in Turkey,
  7. Passport or ID obtained from official authorities, certified Turkish copy or approved by Turkish Embassy or Consulate,
  8. Bank receipt showing that the tuition fee was paid,
  9. 2 photographs (Photos must be taken within the last 6 months and must be in a form that can easily identify the candidate.),
  10. For Turkish national candidates, T.R. ID Number declaration or photocopy of Identity Card,
  11. A document approved by official authorities regarding military service status for male candidates of Turkish nationality,
  12. Original GCEAL exam result document of candidates of Turkish nationality who completed their entire secondary education in TRNC high schools,
  13. Entry and Exit Document to the Country: Students of Turkish nationality who completed their high school education abroad are required to submit a barcoded entry and exit document from e-government or a wet-signed and stamped document from Provincial Police Departments indicating the time they spent abroad during their entire high school education,
  14. General Health Insurance (GHI) document (Social Security Institution Presidency).

 

Contact

If you have any questions, you can contact us at iso@hakkari.edu.tr.

 

We would like to thank all our candidate students and wish them success.


İlgili Dokümanlar
Dosya Adı İşlem
İkinci Yerleştirme Sonuçları / Second Placement Results Önizle
İndir