Üniversitemiz Akademik ve İdari Personeline Başarı Ödülleri Verildi.

02.06.2022
Üniversitemizde akademik ve idari personelin motivasyonunun arttırılması ve sürdürülen çalışmaların desteklenmesi amacıyla ödül töreni düzenlendi.
Üniversitemizde görev yapan akademisyen ve idari personelin 2021 yılında gerçekleştirdiği projeler ve çalışmalar arasında yapılan değerlendirmeler neticesinde; "Araştırma, Atıf, Proje ve Hizmet" başlıkları altında ödüller verilmesi kararlaştırıldı. Üniversitemiz Rektörlük Konferans Salonunda gerçekleştirilen törende akademisyen ve idari personele ödülleri takdim edildi.
 
Programa Rektörümüz Prof. Dr. Ömer Pakiş, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Erdoğan Bada ve Prof. Dr. Abdurrahman Dodurgalı, Genel Sekreterimiz Senar Hatim, Dekanlarımız, akademik ve idari personelimiz katıldı.
 
Programda açılış konuşması yapan Rektörümüz Prof. Dr. Ömer Pakiş; “Bilim Üreten ve yaşadığımız bölgeye katkı sunan arkadaşlarımızın teşvik edilmesi ve ödüllendirilmesi amacıyla bir ödül töreni düzenlemeye karar verdik. Bilim üretmek suretiyle bütün insan ve varlıkların faydasına, geleceğine katkı sunmak için bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Bundan dolayı birkaç kategoride akademik ve idari personelimizi ödüllendireceğiz. Asıl amacımız aidiyet duygusunu güçlendirip kendini bu kuruma ait hisseden personelin daha azimli çalışmalarına katkı sunmaktır” dedi.
 
Daha sonra bir konuşma yapan Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erdoğan Bada ise; "Biz yönergeyi oluştururken ciddi bir şekilde çalıştık ödüllerle ilgili olarak neleri kapsayalım diye düşündük. Şu anda bir geçiş yaşıyoruz, bunu daha sonra olgunlaştıracağız. Üniversite eğitim ve öğretimi, araştırmaları, topluma ve bulunduğu bölgeye kattığı hizmetleri ile bütünlük teşkil eden bir camiadır. Biz Hakkari Üniversitesi olarak çeşitli hizmet ve çalışmalarla katkı sunan arkadaşlarımızı tebrik ediyor başarılı çalışmalarının devamını diliyoruz." dedi.
 
 
Açılış konuşmalarının ardından 'Bilim, Araştırma, Proje ve Hizmet' kategorilerindeki ödüller sahiplerine takdim edildi.